سوالاتی که در رابطه با سفارش خرید دارید در زیر پاسخ دادیم اگر سوال دیگری دارید برای ما پیغام بگزارید
سوالات متداول
چگونه سفارش بدهیم؟
با ثبت نام در سایت می توانید محصول مورد نظر خود را به سبد خرید منتقل کرده و سپس اقدام به تسویه حساب و نهایی کردن سفارش نمایید.
توجه بفرماید قبل از ثبت و پرداخت نهایی حتما از موجودی و قیمت روز مطلع شوید
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله شما می توانید با پشتیبانی سایت در بخش تماس با ما و یا در واتسپ با همکاران ما در ارتباط باشید و مشاوره خرید بگیرید
.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
خرید های شما رایگان از طریق پست ارسال می گردد . لذا حتما قبل از خرید ادرس و کد پستی دقیق ثبت بفرماید.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟
خیر! به دلیل تغیرات قیمت و بهداشتی بودن عطرها امکان مرجوع و تعویض کالا وجود ندارد